15 timmar

om 12 timmar kommer bussen och hämtar upp oss i wien och kör oss till flygplatsen i slovakien. flyget hem gar om 15 timmar. kommer fan bli mina längsta timmar i mitt liv!

ska bli underbart skönt att komma hem! slita av sig kläderna, ta en normal dusch med normalt shampo. mitt har har blivit helt cepe av deras skit. ida och jag har kommit fram till att allt är skit här, att vi är glada som är svenskar =)

SEN ska jag krypa ner i min egen säng tillammans med min älskling <3
och sina =) ser verkligen fram emot det..
du gör mig hel och mina dagar värda att leva! 


Kommentarer
Postat av: penta

du är helt underbar gumman!

saknardig så det gör ont!

2009-04-24 @ 22:35:52
Postat av: Maria

Välkommen hem igen, hoppas du haft det bra :-)

2009-04-25 @ 19:24:14
URL: http://justmyshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0