onsdag

jag är hemma, sitter i skönaste soffan och datorn värmer skönt på magen. skulle egentligen åkt till stockholm idag men jag bestämde mig visst för att bli akut sjuk istället. funderar över allt som måste göras här hemma, blir en del. samlar energi för det just nu.

mina ömmande röda ögon rinner som vattenfall då mina allergitabletter är SLUT! och jag har troligtvis svampar i huvudet..

det är i alla fall jätte skönt att vara hemma från wien!
var ju en givande resa - då jag vet att jag aldrig mer vill åka dit.
kändes helt underbart att få kramas igen efter en så lång vecka =)

Kommentarer
Postat av: penta

Stackars!

inget kul att den springande fisen gör dig dålig :/



men hon tycker ju iaf om dig =)

hihi

vill bara komma hem nu!

2009-04-29 @ 13:27:59
Postat av: jessie

jag är en överlevare! =)

hon är jätte mysig idag, vi har lekt massa med den nya leksaker, så nu har hon nog sprungit av sig de där extra kilona ;)



vi vill ha hem dig!

2009-04-29 @ 15:02:29
Postat av: penta

HON ÄR INTE TJOCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





fast alla mår bra av att röra på sig, så det är bra att hon får springa av sig lite,

hon tycker ju om att leka även om hon blivit äldre nu :P

länge sen hon hade sån där "fjäder på pinne" leksak

detta är ju inte riktigt samma som tidigare leksakerna, eftersom den har en råtta på med, men känns som den håller bättre nu faktiskt

hon har ätit upp dom andra rätt fort annars :D

2009-04-29 @ 15:12:48
Postat av: jessie

vi rörde ju faktiskt också lite på oss igår =)

ska vi gå upp idag med om du hinner klart med ljudet och hem igen med bilen? eftersom vi ska dricka, kan väl vara skönt att slippa gå upp på lördagmorgonen och hämta bilen?

2009-04-30 @ 08:04:18
Postat av: penta

jo det är sant, vore rätt skönt att slippa det,

vet inte riktigt hur fort det kommer gå med ljudet

eventuellt får man ju hinna en dörr idag och ta andra dörren imorgon skapligt innan vi åker till broder

:D

2009-04-30 @ 09:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0