trött

jag är fortfarande trött och orkeslös. finns fortfarande massa saker att göra. trött på att min kropp inte riktigt orkar. jag blev i princip trött av att torka av diskbänken!!! hur ska ja orka städa hela lägenheten tills vi får besök i morgon????? världsproblem. illa mår ja också... åt två knäckemackor men hjälpte icke. har ine kunnat sova bra på två nätter heller, är som att hjärnan bara inte vill stänga av. tröttsamt!!!

har ingen mjölk hemma heller... ska väl gå till ica. måste ändå köpa stålull.. diskbänken ser ut som skit. undra om det blir bättre med stålull??

har fått tillbaka mina sår i hårbotten som ja hade i vintras. skitjobbigt kliar så jag dör. har köpt barnängens barnshampo i alla fall... blir varken sämre eller bättre direkt. får ha i kortisonlösningen ja fick sist.... kanske även borde gå till vårdcentralen för mina ögon.... kliar och svider så jag dör ännu mer och flagar liksom hudflagor på ögonlocken... läste igår att det kanske kan vara ögoneksem.. då måste man också ha kortison....

även fått lite besvär på mer intima ställen...... kli och svid. lätt att få massa grejer när gravid. men kan ju i alla fall inte vara urinvägsinfektion numera.... är ju lätt att få svamp nu. kanske skulle titta upp det om det inte försvinner..... får allt på en gång!!! man blir ju så glad och positiv.. marcus tyckte ja skulle googla på fittsvamp i ögonen!?? =) jaja. verkligen ett givande inlägg idag =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jessie! låter som du är atopiker som jag! vilket betyder att man har jätte känslig hud, främst på vintern.. Huden mår bra av sol och tjära..så brukar bli bra på sommaren. Tyvärr kan läkarna inte göra så mycket åt det.. får massa kutanlösningar..men de hjälper ju för stunden iallafall:) Jag fick ganska starka saker sist..gå till läkaren och säg att din kutanlösning inte hjälper!! //Johanna Nilsson

2009-12-14 @ 06:34:27
Postat av: Frida

Haha ja, det kan jag förstå! Anna har ju gått i evigheter med det den nu! Så jag går på hel spänd och väntar på att få ett sms. jag vill så gärna besöka henne på bb. :)

Att ha barn i mars är ju ingen tid! Tänk på det, Jul, NyÅr, Vintermys, MARS! :D

2009-12-15 @ 12:13:58
URL: http://iamexposed.blogg.se/
Postat av: jessie

tack för tipset johanna!!

2009-12-16 @ 08:35:12
URL: http://jeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0