godermorgon

vaknade för ca en timme sen.. sitter och dricker lite morgonjuice och funderar på om jag ska slänga på mig lite kläder och gå en promenad. känns ju inget vidare att gå själv egentligen, men vad gör man? sina lär väl frysa ihjäl om jag släpar med henne ut liksom.

vi har bott här i drygt 1½ vecka och grannarna tror säkert vi är knasiga. har redan fått brandlarmet att gå 2 gånger :P förra veckan tog jag världens asvarma låångbad (dörren råkade vara öppen) så när jag väl ligger där och njuter börjar larmet tjuta som faan.. hehe blev att hoppa upp och stå o vifta med handduken! och igår hade vi satt på potatisen på spisen och låg i soffan så länge när det börjar tjuta igen som fan och det är rök i hela köket. marcus satte på fel platta så det var högsta värmen på en platta med en tom stekpanna.. aj aj. men sånt som händer.. tur att inget brann ner =)

ska slänga upp en bild på mina "mammabyxor" jag köpte för några veckor sen.. man ser ju faktiskt att magen har växt lite tycker jag =) idag är det vecka 21+1. snart dags för nästa blodprov igen :S men jag hoppas att det går lika bra som förra gången. fick ju ligga ner och hade förberett med emlaplåster på armen och mamma satt ju med brevid =) hihi jag är så fjantig!! men det gick asbra i jämförelse med alla andra gånger i livet.

enligt familjeliv så är det här min graviditet och det stämmer ju bra hittills =)
 
min graviditet startade mån 8 jun 2009.
jag blev gravid ungefär mån 22 jun 2009 (ägglossningen).
jag är på dag 149 av 280. (53,2%).
jag är i vecka 22.
jag har gått 21 fulla veckor och 1 full dag (v21+1).
jag är i 5:e kalendermånaden.
jag är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
jag är i trimester två.
beräknat förlossningsdatum sön 14 mar 2010 
jag har 131 dagar kvar till beräknad förlossning.



Kommentarer
Postat av: Marcus

mina tofflor!!!!

2009-11-03 @ 11:55:14
Postat av: jessie

mohaha dom är mina när inte du är hemma!!

2009-11-03 @ 12:06:09
URL: http://jeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0