måndag

var ju ett tag sen man skrev här, typ två veckor sen.. vi har ju flyttat nu då, förra helgen blev det av redan. skönt att det är lite större och allt men är fortfarande lite trångt eftersom vi inte har hunnit organisera allt som de ska vara riktigt än. men blir nog att ställa ner det mesta i fårrådet så vi slippert =)

har också förmodligen haft svininfluensan.. började känna mig dålig förra måndagen så i tisdags följde mamma med mig till vårdcentralen där dom antog det. så fick medicin som jag ätit ända till igår. är ju i "riskzonen" eftersom jag är gravid.. men var iaf absolut ingen fara för barnet, bara för mig... är väl för att ja typ har lägre motståndskraft nu när bebben tar massa energi =) men nu är jag i princip frisk igen vilket är skönt. har legat som en döing bokstavligt talat i en vecka typ. har inte varit så roligt när man precis har flyttat och vill fixa ordning allt. har ju inte orkat röra ett finger.

min söta älskling skruvade i alla fall upp databordet igår vilket blev bra tycker jag =) blir nog lite mer pill ikväll när han kommit hem!? och en film om han får med sig den hem, förhoppningsvis =) ska ta och massera hans stackars fötter också som han har så ont i =( han har ont i fötterna och jag i ryggen.. så vi bara går här hemma och gnäller :D usch, men är väl för att magen börjar växa lite smått kanske, min rygg är inte riktigt van så känns som den ska sprängas...

och sina bara ligger och sover. ja, hon verkar i alla fall trivas i nya lägenheten. hon bara ligger och myser hela dagarna. mammas myskisse!

den här månaden är det ADVENT!! hihi mysigt att få sätta upp adventljusstakarna... vi har redan druckit massaaa julmust =) så gottt!

funderar lite på vad man kan göra idag, känns lite svårt att plocka eftersom vi måste ha kartonger först.. och ute ser det bara riktigt kallt ut.. får ta och plocka ur diskmaskinen snart.. åhååå det är så förbaskat SKÖNT med diskmaskin!!! en riktigt bra investering!

och jag tror att jag känt bebisen föresten, men jag är fan inte säker! =) känns som små spark bubbelknuffar. det går ju inte förklara.. men vad skulle det annars vara? hmm =)

Kommentarer
Postat av: Marcus

gaser i magen som fisen överfört till dig för att hon är för upptagen för att hinna fisa när hon ligger o myser

2009-11-02 @ 12:01:32
Postat av: Anneli

Hehe, bubbelknuffar låter som en ganska bra beskrivning av hur det käns ju. Sen kommer det bara kännas starkare o starkare o tillslut kan man ju till o med se rörelserna utanpå magen. Det är mysigt men käns ju lite mysko också. :-)

2009-11-02 @ 14:02:03
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: jessie

hihi jo det borde ju vara bebisen jag känner i alla fall. mysigt att det man kommer kunna känna så pass väl =) men dröjer väl dock ett tag.. men känns mysigt att känna att den rör på sig där inne!

2009-11-02 @ 16:59:02
URL: http://jeth.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja klart att det måste vara små bebissparkar :-)

Härligt att du mår bättre.

Kramkram

2009-11-03 @ 08:08:47
URL: http://justmyshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0