cancerbölden

idag fick jag ta lite ledigt från trafikskolan eftersom jag hade en tid på vårdcentralen imorse. upptäckte ju en böld på handleden sen tre veckor tillbaka. men det var tydligen ingen fara.. det hade blivit som en bubbla på senan som fyllts med vätska men eftersom den inte känns eller inte gör ont gör dom ingenting åt den.. tur för mig för annars hade dom opererat bort den!! nu istället kommer jag ha den där för resten av livet. ja, tur att det inte var något allvarligare i alla fall.

nu sitter jag i soffan med datorn i knät och äter sånna här salta pingviner vi köpte i taxfreen. jag har börjat kunna äta dom nu igen efter att jag för några veckor sen hade ätit sånna och sen när illamåendet kom och alla pingviner kom upp igen tappade jag liksom suget!

det är väldigt skönt att jag inte mår illa lika ofta längre, men det kommer när man minst anar det. är ju redan inne i vecka 17 nu :) så nästa vecka är det dags för andra ultraljudet, spännade! det går så himla snabbt, magen har faktiskt börjat växa lite vilket känns mysigt.

en stor lättnad just nu är att igår kväll kom det förbi en tjej som ville titta på lägenheten och hon skulle höra av sig mer angående hur hon skulle göra idag.. och hon ville ha den!! fan så bra liksom.. nu slipper vi den där jobbiga jävla dubbelhyran nästa månad. vi flyttar fredagen den 30 oktober till en fin trea istället för att bo kvar i en trång etta. vi måste komma igång och packa på riktigt snart!

tänkte ladda upp lite bilder men det får bli lite senare när jag får in dom i datorn. så i'll be back!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jessi & Bölden.. :D

Tur att ni slipper dubbel hyra!!

2009-10-07 @ 15:51:22
Postat av: Salle

Hör av er om ni behöver flytthjälp :-) skönt att det inte var nått allvarligt med handleden.

2009-10-08 @ 07:39:35
Postat av: Anonym

VILL DU BLI VECKANS BLOGG?

VILL DU VINNA EN PERMANENT LÄNKNING (vilket ger dig fler läsare)



KOM IN OCH TÄVLA PÅ



http://contest.blogg.se

2009-10-08 @ 08:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0