packdags

då är det redan måndag igen och helgen är över. i fredags hände inte allt för mycket.. när vi kom hem från stan satte vi på true blood och såg klart på säsong 1 tillsammans med ugnsgrillad kyckling och råstekt potatis! sen somnade vi framför ett avsnitt av one tree hill. i lördags åkte vi in till stan så jag fick köra lite bil med jennifer, kändes lite ovant eftersom jag inte har kört på hela sommaren. igår knallade jag och marcus upp till familjen sahlin där det bjöds på te, kaffe och nybakta chokladmuffins och sedan plankstek.. mums!!

idag har jag tagit tag i att packa ner köket lite, det som går hittills.. våra köksskåp är verkligen fullproppade av alla möjliga grejer.. som inte ens hör hemma i ett kök. men har ju blivit lite så när det är brist på förvaring. ska bli skönt med större snart så allt får sin egna plats och sortera bort lite skit!

bebisen går in i vecka 18 idag och på torsdag kl. halv tolv är det dags för ultraljud :) om två veckor har redan halva graviditeten gått!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0