92 dagar kvar till julafton

klickade hem de här juliga påslakansetet för bara 50 :- styck! det är kanske inte världens finaste men tyckte att det var lite charmigt ändå. kan ju vara mysigt att ha något juligt i sängen att byta med när det blir dags. det är ju faktiskt inte så himla långt kvar nu. känns ju att det börjar bli höst ute nu i alla fall vilket jag tycker är super mysigt :) längtar verkligen tills vi flyttar och kan börja julstöka med allt.

den 22 oktober bär det av till ullared också, hoppas jag hittar lite julsaker där också + mycket annat :D btw var ju inne på lekhuset igår med älskling och tittade på vagnar, och hittade en superfin! den var liksom perfekt :) vi får la se hur det blir.. är ju en bit kvar till mars :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Iiiihihi.. Nu är det du som kommer inte till körskolan! Annars kommer jag och drar dig i örat! Puss

2009-09-23 @ 17:01:24
Postat av: Jennifer

åhå! -inte +in

^^

2009-09-23 @ 17:02:49
Postat av: jessie

jag kan komma in imorgon :) det är så otroligt tråkigt att bara vara hemma så får komma igång med att åka dit varje dag! PUSS

2009-09-23 @ 18:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0