vecka femton

natten till tisdagen kom vi hem från spanien så nu är man hemma i kalla sverige igen. vi hade det verkligen toppen.. sol och bad i havet hela dagarna, dock råkade vi ut för värsta hagelattacken! hihi. köpte en fin sommarklänning jag hade när vi gick ut och åt middag annars nu kommer jag ju inte kunna ha den förns nästa sommar när bebisen har ploppat ut. vi fick också med oss två söta babyhanddukar hem. vi köpte både en rosa och blå eftersom vi ännu inte vet :)

så nu ligger jag hemma i min egna sköna säng med en sovande kisse vid fötterna. bebisen i magen är hela 15 veckor och 2 dagar idag :) den 15 oktober ska vi på det andra ultraljudet, längtar väldigt mycket. magen har inte växt så mycket än faktiskt, men är nog inte så mycket att oroa sig över. ultratanten sa ju att det var helt normalt och att det tar lite längre tid för dom som inte har något fett på magen :P

kändes lite tråkigt när marcus åkte iväg till jobbet imorse, lite ensamt nu när vi har fått så många fina dagar tillsammans i spanien.

ska diska av disken och boka tvättid nu tänkte jag.. tända lite ljus och mysa tills hjärtat kommer hem.
måste sätta igång på allvar med packningen snart också.. fasen vi flyttar ju om typ 1 månad bara :)


Kommentarer
Postat av: f

vart ska ni flytta.

2009-09-23 @ 17:50:34
Postat av: jessie

vi ska flytta till en 3a istället, i viken.

2009-09-23 @ 18:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0