winnie the pooh

har tittat runt väldigt mycket efter den klassiska nalle puh, karaktärerna är enormt mycket charmigare och sötare! har hittat väldigt mycket fina saker, jätte fina plancher man kan rama in till tavlor och fint lakanset till både spjälsängen och vagnen osv.. åhå massa fint som sagt. ska köra hem spjälsängen till mamma någon dag framöver så jag kan sätta igång och slipa och fixa lite. blir ju att måla den vit sen vartefter så den passar till allt det andra i barnrummet :) valde ju tapeter häromveckan, jag hoppas det blir kanon!

imorgon blir det faktiskt att åka in till körskolan jennifer ;) nu rackarns måste jag sätta fart! skulle vara sjukt skönt att ha det där körkortet så fort som möjligt, speciellt innan jag blir för tjock och bebisen kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0