glad påsk och allt

jag har varit sjukt dålig på att uppdatera. jag har varken tid eller ork. det har ju redan hunnit vara påsk. glad påsk i efterskott. idag blir även selma hela 5 veckor :) förra torsdagen när hon blev 4 veckor firades genom en varsin liten tårtbit på lilla blå med marcus och lizette :) selma fick jätte söta kläder av lizette som jag får lägga upp en bild på en annan gång. ha det så bra i frankrike nu :)

nu hinner jag iaf lägga upp några söta bilder på selma. hade ju tänkt att gå ut med vagnen men selmis somnade så sött i babysittern så då får man passa på..




det här var häromdagen när hon satt och bajsade. hon gör pussmunnar och tar i med hela ansiktet varje gång hon bajsar :)



selma redo för att rulla ut


Kommentarer
Postat av: Nenne

haha! vad söt hon är när hon bajsar ^^

2010-04-12 @ 11:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0