fredag, igen!

det är lugna gatan här hemma just nu. marcus är på kryssning med jobbet. fick precis ett sms att de lämnar stockholm nu. jag hoppas han får roligt.. även fast jag hellre hade velat ha honom här nära brevid mig i soffan istället så jag kunde sitta och pussa på mitt älskade hjärta :)

igår var vi på en amningskurs på sjukhuset. det var faktiskt ganska intressant. det var bättre än förväntat i alla fall. mamma bjöd på pannkakor igår också.. det var gotttt!!

jag trodde förövrigt att skötväskan skulle komma idag. men såklart inte! jävla arslebabyland. jag hatar dom! dom har krånglat i över en månad nu.

eftersom jag är lite ensam och därför extra skinkig köpte jag en söt kanin förut :) den har ståltråd i benen armarna och öronen. tyckte den blev söt i den lilla stolen i alla fall. ställde in vaggan i sovrummet för ett tag sen också. nähe om man ska ta och rulla ut till köket och steka på lite frysta köttbullar och koka makaronisar. lyxmiddag såhär på fredagskvällen......... ha en trevlig helg alla :)







Kommentarer
Postat av: sara

topp mysigt litet hörn! går det att elda i spisen? vilken vecka är du i nu ? kramis

2010-02-12 @ 19:36:38
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/
Postat av: Anneli

Myspys, nu saknas det bara en liten bebis i vaggan också. Men inte så långt kvar nu ju. :-)

2010-02-12 @ 20:31:15
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Bella

Älskar inredningen, det ser så mysigt ut!

Lycka till med bebisen :)

2010-02-14 @ 23:25:57
URL: http://bellsibubs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0