godkänd

sitter och vilar magen lite. har precis lunchat lite på mackans jobb. klockan börjar redan närma sig ett. klockan tio imorse befann jag mig på vägvärket för att skriva teoriprovet!! trodde faktiskt inte jag skulle klara det på första försöket med det gick ju suveränt. jag fick 60 poäng och är helnöjd med det! :) men jisses.. var nervös hela förmiddagen :) men det hör väl till lite. så nu är det ju bara en bit kvar.. det känns väldigt skönt faktiskt.

undrar när bebisen vill titta ut? den sparkar loss oehört mycket i min lilla mage. är helt öm här och där. men det börjar väl bli lite för trångt där inne antar jag. den hade ju växt på som bara den nu. när jag var på kontroll i måndags hade magen skjutit iväg lite från min växtkurva så kanske är en riktig biff därinne!? :) är ju inne i nionde månaden nu och känner mig mer eller mindre som en flodhäst :)

i tisdags fick vi med oss ett babygym hem från babyland. kompensation för allt krångel de ställt till med. marcus och jag hade ju tittat ut ett vi ville ha sedan tidigare så då passade det ju bra att spara 650 :-


Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh grattis till att du klara teorin. Visst är det skööönt när det är avklarat!! :-)

2010-02-18 @ 13:57:30
URL: http://heartofanneli.blogg.se/
Postat av: Maria

Härligt, vad du är duktig :-) Grattis grattis!

2010-02-18 @ 16:31:38
URL: http://justmyshit.blogg.se/
Postat av: sara

GRATTIS !!gud va kul! du kommer ha mcket nytta av ditt blivande körkort!Jättekul att läsa din blogg är ju så nyfiken på hur det går med magen! Kan du inte lägga upp nån bild? Kram hade så jättebra

2010-02-18 @ 18:41:39
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/
Postat av: lovisa

Grattis gumman<3

2010-02-18 @ 21:38:00
Postat av: Salle

GRATTIS!!! :-)

2010-02-19 @ 07:13:22
Postat av: jessie

stort TACK alla :))

2010-02-19 @ 07:46:00
URL: http://jeth.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhhh grattis! Bara uppkörningen kvar då :)

2010-02-24 @ 17:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0