helvetesmåndag

blä vad helgerna ska gå så snabbt jämt. vill ha fredag igen och hela helgen framför mig. men det är väl bara tuta och köra. just nu befinner jag mig på marcus jobb och ska om ett tag bege mig mot centrum för att köra lite bil. igår rann dagen bara iväg då vi först var och tittade på ett hus och sen gick det åt några timmar inne på media markt. fick ju hem både en ny teve och en ny dammsugare. kan väl inte säga att jag är så exalterad över att köpa en ny dyr dammsugare. men gud så skönt. det är ju sånt där nödvändigt man måste ha men inte kul att lägga pengar på. det blev en nilfisk som var den enda som var rekommenderad av astma och allergiförbundet. den släpper inte ut massa damm igen och hade massa bra filter osv osv. det behövs ju liksom när både jag och marcus är kattallergiker och vi vet ju inte hur det blir med den lille sen. så nu får jag väl dammsuga för fullt och se om man märker någon skillnad :P marcus blev nog mest nöjd med teven. nu slipper vi ju i alla fall det stora tunga helvetet. men kan ju inte påstå att den nya är så liten då vi fick med oss en 46 tum hem. jisses vad stor den blev :) men den var faktisk jätte fin. invigde den genom att titta på the green mile igår innan sängdags och grät en skvätt :)

hittade nog säkert världens finaste spjälsäng för ett tag sen.. som jag tror bara fanns i typ danmark? jag kommer faktiskt inte riktigt ihåg. men visst är den söt? fast hade nog velat ha den i matt vit, men i alla fall :) skulle vilja ha något liknande till våran säng.. om man bortser från spjälerna och en aningen större då :)




Kommentarer
Postat av: pudding

sängen är du jessie:)

2010-02-15 @ 23:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0