söndag

det har varit en lugn och skön helg, med mycket snöande men nu ser det ut att vara uppehåll. skulle egentligen åkt till mor och far en sväng idag men det är nog bäst att hålla sig hemma. myser omkring i stor tröja och stora långkallingar. drömde att vi fick en pojke inatt igen. har ju fått för mig att det är tjej men drömmer alltid att det är en liten kille. kommer ihåg när jag drömde om det när vi var i spanien.. och han satt bara och grät och grät och jag visste inte vad jag skulle ta mig till :)

har fått hem tändstickor nu :) men de var inte riktigt som jag hade tänkt mig. hela asken och allting är gjort av trä! så de må vara gamla och jätte fina. men därmed hade de inte måtten jag trodde de skulle ha. men det gick att hitta lite andra platser för dom. som tur var har mamma också budat hem några tändsticksaskar som var som de skulle :) och de passade ju perfekt i hållaren :)




Kommentarer
Postat av: frida och tove

vi vill se mera magbilder såhär på slutet! gör ett litet kollage med hela förändringen!



kram två babytokiga primadonnor!

2010-02-21 @ 16:09:17
URL: http://iamexposed.blogg.se/
Postat av: lovisa

jag tror på en liten flicka :D

2010-02-21 @ 18:36:32
Postat av: lovisa

jag tror på en liten flicka :D

2010-02-21 @ 18:40:37
Postat av: jessie

jag får försöka få ihop ett litet kollage!! :) jo, skulle vara mysigt med en liten flicka :)

2010-02-22 @ 12:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0