14 januari

idag är det min och älsklingens dag. jag älskar dig!! vi får väl se om det kanske är vårat turnummer eftersom BF är den 14 mars, men förmodligen inte :P

imorse gick jag upp tidigt med marcus för att hämta lite tvätt i tvättstugan som inte hann torka igår. men sen somnade jag om så skönt med en sinafis kurrandes vid örat. (hon sover än) funderar på om jag ska ta och plocka ner adventljusstakarna idag!? börjar väl bli dags för det men känns lite tråkigt, tycker det är mysigt att ha dom uppe. måste även packa ner alla julsaker också.. har ställt ihop allting men inte riktigt orkat packa ner det i kartongerna än. man får väl börja se fram mot våren istället :) det är ju faktiskt väldigt härligt det med :)

här kommer en liten bild på magen ifall det är någon som vill se.. den är väl kanske inte direkt liten längre? (v. 31+3) det är två månader kvar.. så den hinner nog växa lite till också :)


Kommentarer
Postat av: lovisafisa

woho:) vilken fin mage och stor har den blivit!!! <3

2010-01-14 @ 10:44:06
Postat av: Anonym

tjockis :) jag får komma förbi på en kaffe nästa vecka igen under nån håltimme, trevlans vare :)

ska kolla upp när ja får mina pengar o om det skulle kunna bli något ikea för oss? :)

2010-01-14 @ 11:15:57
Postat av: Maria

Ja nog växer den alltid - en härlig bebismage :-)

2010-01-14 @ 11:30:42
URL: http://justmyshit.blogg.se/
Postat av: sara

jag och folke får ta oss en tur till viken och klappa lite på magen :)

2010-01-14 @ 21:53:59
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/
Postat av: lizette

ojoj vad stor den har blivit..:-P

2010-01-21 @ 17:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0