ensam hemma

sitter här hemma i marcus för stora långkalsonger som blir som tunna mjukisar till mig, döskönt :) och dricker saft. är inte så sugen på saft men drack upp sista colan inatt.

skönt med fredag idag. hoppas inte helgen går lika snabbt som den alltid gör. tråkigt att all ledighet osv är över. känns långt till sommaren..

i veckan har jag tagit några tripper till skolan och haft sällskap av syster :)



jag kanske inte fick ladda upp den?? ;) men he he, snyggast :D

på måndag blir det en liten tripp till söderköping, till barnmorskan. det är skönt att kliet på magen har försvunnit för jag trodde jag skulle dö där ett tag. hela magen var ju helt röd och rivsårig, prickar o knottror. annars har jag bara jävligt ont i ryggen och har myror i hela kroppen och inte kan sitta still för länge, även fast jag är trött psykiskt. kramp i benen och tusen knivar i ryggen när jag försöker bajsa :)

är i alla fall inne i vecka 31 nu (30+4). på söndag är det 9 veckor kvar till BF. vägde mig hos mamma häromdagen och då stog vågen på 59 kg. har alltså gått upp 8 kg :)


funderar på om jag ska ta bort min kära vän på handleden snart, den börjar faktiskt se lite läskig ut..



det är alltså inte handledsknölen ni ser där för den sitter ju på andra sidan. utan det där är min bubbla som blivit på leden inne i handleden.. så den är full med ledvätska och kommer aldrig försvinna. den är ofarlig men om man får ont ska man ta bort den. nu har jag ju inte ont eller så, men känns lite cepe med en fet jävla knöl mitt på bara..!!

Kommentarer
Postat av: Nenne

AHAHAHAHAHA!!!! Schysst dhö!! Vad hände med bilden på granen då?!?!?!?!!?!

2010-01-08 @ 15:44:46
Postat av: jessie

hihihi!! jag ska lägga upp en bild på granfaan, får göra det ikväll =)

2010-01-08 @ 17:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0