gravid

jag kan verkligen inte sova längre. jag ligger inte bra på något sett!! jag vrider och vänder och håller på så igenom varje natt nu i princip. det får min stackars älskling lida för också. jag blir så rastlös av att inte kunna sova och ligga bekvämt så då ligger jag och pillar på marcus tills hans blir arg :) inatt gick han i alla fall upp med mig och åt kalaspuffar.. och jag gick upp kvart i 6 imorse och kokade lite kaffe åt honom så han inte sitter och somnar påväg in till jobbet då en gravid kärring håller honom vaken om nätterna.

annars idag är jag ganska uttråkad. det finns liksom ingenting att göra. det är städat och fint här hemma så gott det kan bli. tvätten är tvättat. köksmattan är till och med tvättad. har stått och strykt örngott i brist på något annat att göra.. sina ligger bara och jäser i soffan. jag har i alla fall tagit fram lite hålkaka ur frysen som mamma bakat.. tänkte väl göra några goda ostmackor och oboy kanske.

det snöar typ konstant ute, det är ganska mysigt.. så länge man är inne liksom. men ikväll blir det nog en promenad med marcus och sen sätta på en film och poppa popcorn. jag blir typ sugen på popcorn varje gång jag använder micron för det rann nog ur lite flott sist så det luktar typ popflott.

i söndags (tror jag) tog jag två små murgrönasticklingar.. jag hoppas att dom rotar sig lite så jag kan få plantera dom. men det lär ju ta några veckor :(



underbara älsklingar!! ♥


Kommentarer
Postat av: penta

Sina Stjärten Filipsson ser inte så road ut av min kram =)



"get away bitch or i cut ya like a goat!"

2010-01-20 @ 14:01:39
Postat av: jessie

hade fler att välja på, men hon såg snällast och lugnast ut där :P hon tyckte nog säkert det var lite mysigt :)

2010-01-20 @ 14:07:25
Postat av: sara

haha fy fan jag vet verkligen hur det känns! i slutet brukade jag gå upp med martin när han skulle till jobbet vid 04.15. eller så gick jag runt och vankade i lägenheten. man är ju så j'ävla svett oxå så att man håller på och dö typ. det skönaste av allt efter graviditeten är att man kan sova hur man vill igen. (eller nästan allafall, om man inte hade foglossning som jag hade)

2010-01-20 @ 21:29:50
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0