midsommarhelg

måste säga att jag hade en väldigt trevlig midsommar det här året! det började med sillunch (kassler för min del) hos familjen sahlin och sedan lite firande vid hembygdsgården där de reste stången och dansade. senare bar det av till annelie och mattias :) grillning och 8 kamp :) tyvärr så vann ju inte vi tjejer, men vi är bättre än killarna ändå ;)

jag och marcus förlovade oss på midsommarafton också :) min gubbe är riktigt duktig på att överaska :)

här kommer lite bilder från dagen

midsommarpuss :)


vi hade strålande solsken. penta skuggade salle lite så han slapp få solsting under grillningen :P


selmabus i sin vagn


anneli och lille julian


marcus och mia käkar majskolv


karina och mattias :)


vi körde irländsk julafton och johan blev lite yr och sprang ner målet och hamnade i buskarna :P


kvällen avslutades inne på altanen med sång och musik :)


som sagt en riktigt trevlig midsommar :)

här kommer en bildbomb på selma under dagen också.. världens sötaste bebis :)

mia gjorde en jätte söt liten midsommarkrans till selma






















hoppas alla ni andra också hade en bra midsommarhelg!


Kommentarer
Postat av: sara

va fin du är i håret! och grattis till förlovningen!min midsommar helg har lämmnat mycket att önska kan man säga (jobbat hela helgen) men nu firar vi med en bailys på kvälsskvisten...alltid nått ;)

2010-06-27 @ 22:34:56
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/
Postat av: Karina

Vilka fina bilder på Selmisen :) gullungen! Ja det var himlakul :) tack till er me :)

2010-06-28 @ 12:17:13
URL: http://karinasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0