sjukstuga

jag ligger hemma i sängen och tycker synd om mig själv. trött, sjuk och vissen. marcus tar hand om selma idag. de är på lite utflykt runt om i byn så jag får lite lugn och ro :P vad man hinner tänka på massa saker helt plötlsigt och ha tid att sakna och tänka tillbaka på saker. bra eller dåligt? tittat runt på lite bilder.. det är alltid roligt, att minnas och skratta tillbaks :)

saknar nog min blonda period lite grann. men det var jobbigt att hålla efter :(

hoppas ni alla har en bra onsdag. jag får väl fortsätta att ligga vidare som en dö fisk. tror jag har dödat 10 myggor sedan imorse. det är sjukt!! vi har typ en miljon inomhus!!

btw så lyssnar jag på eldkvarn nu.. fulla för kärlekens skull. det känns.. somrigt!


Kommentarer
Postat av: sara

det är BRA att tänka tillbaka lite:) brukar göra det oxå ibland faktiskt! på alla galna grejer vi hade för oss back in the days :)

2010-06-09 @ 19:52:01
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0