tisdag

god morgon! selmisen vaknade med ett glatt humör vid 8 imorse. så efter det har jag hunnit sortera och tvätta lite tvätt. det är fan sjukt så mycket tvätt det är just nu. måste gå förbi tvättstugan sen och se om den är ledig så jag kan ha 3 maskiner igång samtidigt :P har också hunnit duscha av mig en snabbis, men kommer väl bli lika gladdig igen så fort man går utanför dörren för vädret ser lovande ut :)

har inte alls några planer för dagen vilket känns lite trist. imorgon ska i alla fall jag och selma rulla in till stan för att hjälpa syrran att flytta till huset :)


nybliven stolt pappa på förlossningen ♥


Kommentarer
Postat av: Pappan

Där var jag riktigt stolt!

Ser nog ut som ja vägde ett par kilo mindre än nu faktiskt..



2010-06-29 @ 21:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0