tre månaders vaccination

i fredags blev våran lilla guldklimp 3 månader. ååh det går så fort! det är så himla roligt att hela tiden se hennes framsteg. numera är det väldigt tråkigt att ligga ner.. hon vill väldigt gärna sitta i knät eller få hjälp med att stå och hoppa omkring i knät :)

vi firade selma lite smått med att äta en planka på melkes :) dock fick vi äta i skift eftersom lilla damen inte var på topphumör. men det var mysigt ändå. för min del slank det ner en och en annan cider. det var ju inte igår direkt.. förra midsommaren bestämt.

idag har selma fått sin vaccination. stackars raring gick från jätte glad till jätte ledsen när nålarna väl var inne i låren :( det var inte roligt att se. speciellt inte jag som är så spruträdd. tur att pappa marcus var med. men efter lite pussar och kramar blev det ju genast bra igen.

marcus låg ju sjuk hela förra veckan och nu är det väl min tur. hostig, snorig, halsont och ja.. allmänt jävla vissen! hoppas lillstjärten klarar sig.

nu ska jag krypa ner i sängen och få mig lite sömn. natti natti




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0