8 månader

Idag fyller Selma månad. Jag säger nog det varje gång, men vad fort det går! I förmiddags var vi på bvc för lite vägning och mätning. 10510 g och 76 cm lång. Så nu är Selma uppe i 10-kilosklassen! Hon håller sin fina kurva nu och det är skönt.

Blev ingen träning för mig i tisdags då Marcus var på kurs i Västerås hela dagen. Så jag och Selma var hos mormor och morfar och busade istället. Selma ska sova över hos mormor och morfar på lördag! Det kommer bli första gången hon sover utan oss. Jag tror det kommer gå jätte bra! Men det kommer nog kännas i mammahjärtat. Man har ju ändå haft henne ständigt närvarande i 8 månader. Pluttan min!

På lördag fyller syster Jennifer år så när vi har firat henne blir det att åka hem utan Selma och förbereda sig för en kalaskul kväll med Sandra och Joakim!

Idag ska vi inhandla lite drickbart till lördag. Undra hur normalt det är att vara 21 år och aldrig handlat på systemet än! :D Det har ju inte varit min prioritering direkt!




Kommentarer
Postat av: Nenne

selma busfrö :D

2010-11-04 @ 12:54:09
Postat av: Emelie

Haha så söt hon är :)

2010-11-04 @ 14:14:31
URL: http://tornrosaflickan.blogg.se/
Postat av: sara

nu jäklar har hon gått om Folke hihi ;) han är som ett streck! men dom sa att de var lugnt på bvc....

2010-11-05 @ 18:21:17
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0