Fredag

Selma har varit så snäll och gett lite förkylningsbaciller till mig :( Men det är väl bara att kämpa på. Är lite trött idag.. Selma sov inte många timmar inatt.. Hon har skrikit som en stucken gris hela natten samtidigt som tårana har runnit. Åå, vad hjälplös man känner sig. Verkade inte som alvedonen hjälpte ett dugg..

Hon är ju pigg och glad på dagarna liksom, även att hon är sjuk. Men men, hoppas hon frisknar till snart!

Igår pysslade jag ihop adventsljusstaken :) Så nu ska man bara orka adventsstäda lite innan söndag..
Siffrorna är köpta på Inredet.



..Dessa är också köpta på Inredet. 19 :- styck. Små och söta!!


Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: jasmine

åhh vad fint får nog bli en tripp till inredet för min skull med :) gilalde verkligen ljustakarna!

hoppas ni frisknar till snart länge sen man träffade er nu på öf eller kyrkis..

massa kramar

2010-11-26 @ 12:14:24
URL: http://peeweejasmine.se
Postat av: jessie

Tack så mycket..!! :) Ja passa på, dom har jätte mycket fint nu :)



Jo hoppas vi blir friska snart. Vi har typ inte varit på öf på flera flera veckor.. Har kommit något ivägen jämt. På tisdag hoppas jag att vi kan komma iväg iaf :) Hoppas allt är bra med er!! Kramis

2010-11-26 @ 12:52:35
Postat av: Anneli

Prova med lite Panodil med vettja. Det biter bättre än alvedon på en del kids. :-)

2010-11-26 @ 20:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0