Funderingar

Det skulle vara trevligt om man hann blogga lite oftare för det är ju faktiskt några stycken som läser. Men det är inte alltid man hinner det som småbarnsmamma :) När Selma väl sover finns det oftast tusen andra saker att göra! Nu sover hon max 2 ggr per dag. Häromdagen sov hon till och med bara 1 gång! Men då var hon trött hela nästa dag typ. Igår och idag fick hon smörgåsbitar av mamma! Det är super roligt att sitta och kladda med och stoppa i munnen..

I morgon ska vi titta på en våning. Jag kommer förmodligen bli lite kär! Fast man kan ju hoppas på annat då vi egentligen inte har råd att bo där. Alltså vi bor ju fint som vi gör. Men ibland känns det som vi försöker hitta ursäkter till att flytta.. fast vi trivs ganska bra. Marcus tycker att det är alldeles för lite förvaring. Och sen så skulle det vara skönt att ha minst ett rum till. Vi letar ju efter hus men har inte hittat det perfekta för oss än. Selma skulle egentligen behöva ett större rum också. Men om vi ska flytta till större kan vi förmodligen inte ha kvar volvon. Det tycker jag är lite tråkigt.. men samtidigt känns det onödigt att jag ska ha en bil för över hundra tusen när jag åker så pass lite som jag gör.

Sen så har Marcus läst i tidningen att det ska bli massa nedskärningar i Valdemarsvik. Lekplatser ska försvinna, skatten ska höjas och skolor och dyligt kommer bli lidande. Så frågan är ju om vi ens ska bo kvar i Valdemarsvik om vi flyttar!?

Jaja, väldigt intressant....


Jag rekommenderar inte att ha en godisskål för nära färgburken i alla fall. Hihi råkade stoppa handen i fel burk.


Kommentarer
Postat av: Nennis

Haha, härligt att stoppa handen i fel burk! :D Flytta in till stan vettja, så kan vi leka med barnen varje dag!! :) Puss

2010-11-10 @ 17:35:43
Postat av: sara

flytta till sörping så blir de halvvägs ;) jag tror på att ni ska leta vidare. vi trivdes jätte bra när vi fick större lägenhet, men däremot så ska ni nog tänka er för om ni inte kan ha två bilar o bor i viken. Jag vet verkligen hur de är att sitta fast utan att kunna ta sig nånstans. men en sak är säker, känner man sig minsta osäker på sin lägenhet är det inte fel att flytta till något man trivs bättre i även om den gamla lägenheten inte är dålig:)

2010-11-11 @ 20:22:02
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0