Torsdag

Torsdagar känns alltid lite extra speciella för mig. Det kan nog bero på att mitt lilla underverk just föddes på en torsdag! Jag har nog inte hunnit skriva det i bloggen än, men Selmas första tand har ju kommit!! Åå, vi upptäckte den i söndags! Än så länge så tittar den bara upp lite lite lite, men den är vass :)

I tisdags var vi och hälsade på Tomten i Kolmården. Det är ju kul att åka på lite utflykter sådär ibland även fast inte Selma kanske uppskattar det riktigt än.

Igår var vi hos Selmas mormor och morfar hela dagen och busade. Tur att mormor är dagmamma med ett helt lekrum att leka i. Senare igårkväll tittade jag och Marcus på Harry Potter-premiären. Den var helt OK!


Selma väntar på bussen till Tomten.


Mys i vagnen i Tomteskogen. Här syns det tydligt att Selma får mer och mer bruna ögon.


Leker i köket hos mormor.

Kommentarer
Postat av: Pappa med stort P

min lilla tjej ser verligen jättestor ut där =)

2010-11-18 @ 17:55:00
Postat av: sara

va stor lilla selma har blivit!! :) måste ses snart!!

2010-11-18 @ 22:32:00
URL: http://fiskenforfan.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Åååh vad söt hon är!!!!

2010-11-19 @ 13:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0