onsdag

här hemma ha vi varit sjuka sen i söndags. idag känner jag mig piggare, selma har nog också lite mer energi idag.. men snoret rinner fortfarande på oss. marcus är i alla fall på jobbet idag trots att han fortfarande har feber :( vi sitter och myser i soffan. selma blev lite rädd förut när hon meckade runt på dammsugaren.. sladden satt i och hon kravlade över på-knappen. hihi hon bajsade typ på sig :) elaka jag som bara satt och skrattade åt en ledsen selma :)

blev ingen step igår då.. får ta nya tag till nästa vecka. så sjukt segt att bli sjuk för även när man blir frisk känns det ju som att det tar ett tag innan kroppen kommer igång :( åå.

vi som skulle åkt in i veckan och hälsat på selmas nya kusin elise. vi vill ju inte smitta ner henne :( vi har ju bara sett lillfisan en gång på BB hittills.


på ica förra månaden var det extrapris på söta bebisar :) 


Kommentarer
Postat av: jasmine

ohh synd att jag missade de erbudandet;P



hoppas ni blir bra snart så de blir massa bus på kyrkis o öf:)

2010-10-13 @ 10:05:45
URL: http://peeweejasmine.se
Postat av: jessie

hihi ja, men ni har ju också en goding hemma :) mm.. vi kommer och busar där nästa vecka förhoppningsvis :)

2010-10-13 @ 11:04:57
URL: http://jeth.blogg.se/
Postat av: Helene

Hej Jessie! Skönt att ni är på bättringsvägen. Drar dock Macce i örat för att gå till jobbet med feber, fy skäms ;) Ha det bra, Kram. P.S Du har så väldigt fina bilder här på bloggen D.S

2010-10-13 @ 12:08:52
Postat av: Pappa Penta

Ramla inte av stolen nu jessie, men jag har faktiskt BLOGGAT idag?!

2010-10-13 @ 17:41:37
URL: http://penthai.blogg.se/
Postat av: lovisa

så söt ungen är då!!! :)



+ fin bloggen blev!

puss

2010-10-13 @ 21:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0