Sovstund

Selma tar en tupplur på min mage nu, och det är lika mysigt som alltid. Oftast när hon somnar på mig brukar jag gå in och lägga henne i sängen.. men inte idag.. så försöker blogga lite samtidigt :)

Imorse kom målaren och spacklade hallen och imorgon kommer han igen och slänger upp nya tapeter. Det ska bli såå skönt att slippa det gula! Imorgon är det ju marknad också :) Skulle vara kul om man hittade något till Selma i alla fall.

Annars idag har vi bara tagit en superkort promenad och en sväng till Ica. Har jätte ont i kroppen idag så vet inte hur jag ska hålla ihop på stepen ikväll..


Men Selma är i alla fall pigg och glad för det mesta! Och SÖT!! Söt som en sockerboll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0