lördagkväll

usch vad fort dagen har gått.. har inte fått något vettigt gjort.. men tvättar lite i alla fall. vi har varit en sväng på tyger & ting och köpte fina förvaringslådor till selmas rum.. vita runda med rosa elefanter på :) ska ta en bild senare.. selma sover nu. vi har också hunnit ta en fika hos sahlins innan dom skulle iväg :)

nu går marcus runt och tänder massa ljus här hemma.. mysigt att man kan börja göra det igen :)


vi har fått ställa in kandelabern i sovrummet så inte selma får den över sig.. hon leker ju oftast i sitt rum eller i vardagsrummet..


åhå min fina lexsandstol som jag bara älskar!!!


sticklingarna jag planterade igår.. dom snodde jag med mig hem från öland :)


köket..


snart dags att ta bort pelargonerna och ersätta dom med något mer höstigt kanske :)

Kommentarer
Postat av: lovisa

stolarna är väldigt fina, mamma&pappa har 4 st tror jag och så skulle dem köpa fler. men väldigt fina :)

2010-09-20 @ 21:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0