plättar

jävligt skönt med fredag! jag har planterat massa murgrönasticklingar och dammsugit typ.. och sen brände vi lite däck tillsammans med sandra och hennes söta voffsing :) ett varv runt vika!

titta sandra vad mina plättar har växt!!!!!! ;)



nya bilden ..bamseplätttttarna!!! :P


nä nu ligger selma och sjunger högt i sängen så nu ska jag plocka upp henne och pussa sönder :) marcus är på massage.. här nere på samma gård. hoppas det är skönt! sen ska vi käka god mat hos fam. sahlin!!

ha en trevlig helg!!!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Potastisgratängen står redan i ugnen :-)

2010-09-17 @ 18:15:54
URL: http://justmyshit.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ojoj, vad dom växte fort!! Nu vill jag med, det är så fint :P

2010-09-19 @ 10:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0