Björnen har vaknat

Då är snart helgen över för denna gång. Förra helgen låg hela familjen i magsjuka.. Selma matvägrade i flera dagar efter det också, men nu är allt som det ska igen. Jag hoppas det dröjer länge innan vi blir sjuka igen.

Igår var vi i storstan och firade Marcus bror+fru. Vi är riktiga lantisar.. Känns som värsta resan att bara åka till Norrköping för att styra och ställa i några timmar och sen åka hem. Jag är nog inte där mer än en gång i månaden :-P Måste säga att jag utnyttjar Valdemarsviks utbud ganska bra!

Vi hamnade även en sväng hos Selmas mormor och morfar igår när vi var ute på vägarna. Jag lånade symaskinen och sydde en "tygkorv" till fönsterlampan i sovrummet. Ingen aning om det har något speciellt namn.. Jag blev nöjd i alla fall. Fick även med mig min tallrikshylla mamma har målat färdigt åt mig. Måla är inte min starka sida så hon fick ta över en halvmålad hylla ;-) Nu hänger den vit och fin här hemma!



Ny gästbricka/tag från Inredet.

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh, så glad jag blev när jag såg ett nytt inlägg, haha ..

2011-02-06 @ 23:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0