Söndag

Både Marcus och Selma ligger och sover, så nu är väldigt tyst och skönt. Annars har jag och Selma haft en mysig morgon med frukost och lilla sjöjungfrun. Dock fick Selma tag på ett glas som åkte i golvet i tusen bitar, samtidigt som jag skulle värma mjölk i micron och råkade dra upp den för mycket i all hast att få bort Selma från glassplittret och efter plock och dammsugning märker jag att micron fortfarande går.. Det resulterade i överkokt mjölk i hela micron :-)

Igår var vi inne på bomässan. Det var väl ingen höjdare men alltid roligt att åka på lite utflykt. Selma fick med sig massa ballonger hem. Och jag hittade en söt liten mini madonna. Jag vill försöka komma iväg på Formexmässan som är i September. Det är nog rena himmelriket :-)

Vi var även en sväng på Bauhaus efter mässan och köpte rundstav. Selma fick köra lite bil ;-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0