God morgon

Klockan börjar närma sig tio. Selma ligger och sover en stund efter att ha vaknat vid sju för lite morgonvälling och därefter gick vi upp. Annars har vi fått en ganska skön vana att hon brukar somna om efter vällingen till kanske åtta, nio. Sen så har vi haft våra dagliga rutiner än så länge. Bytt morgonbajs, ätit frukost, bäddat sängen och satt på en maskin tvätt. Jag sitter fortfarande i min mysiga pyjamas jag fick i julklapp.

När klockan slår tolv ska vi rulla ut till Lilla Blå för en fika med Sandra. På tal om fika var vi där igår också med Jasmine, Sara, Ulrika och barnen. Alla börjar bli så stora nu! Nästa vecka drar förskolan igång igen så det blir kul.



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag vill se mer bilder när Selmasötisen går :) ♥

2011-01-08 @ 22:16:10
URL: http://jenniw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0