Torsdag

Lillskruttan sover lite middag och jag passar på att slappa lite i soffan. Dricker lite julmust.. men det börjar faktiskt ta emot. Vi har druckit upp 4 backar + massa flaskor julmust under julen så nu klarar jag mig nog till påsk.

Har mått lite dåligt till och från under veckan men idag känns det ganska bra. Idag ska vi försöka hinna klippa ner granen som varit död ett bra tag nu. Jag pyntade typ av den förra veckan men så har det kommit annat ivägen hela tiden. Ska även ta bort alla stakar och dyligt. Ska bli skönt att ta in våren snart istället.

Imorgon ska vi till bvc på kontrollen.. Ska bli spännande. Igår sov Selma bara en gång under dagen! Mammas stora tjej. Hon vaknade halv 9 på morgonen och sov middag halv 2 till 3 och sen somna för natten vid runt åtta kanske.

Fick även ny telefon i tisdags. Det behövdes.. Selma har en förmåga att få tag på och äta, dregla sönder mobiltelefoner. Jag hoppas jag får ha den nya ifred. Marcus har också passat på att köpa ny telefon, en HTC som eventuellt kommer idag.


Sony Ericsson X10 Mini Pro



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag har också en X10 Mini Pro. Nice med tangentbord!! :D PUSS

2011-01-14 @ 09:09:11
URL: http://jenniw.blogg.se/
Postat av: pappa penta

Och jag är rätt nöjd utan tangentbord trodde ju aldrig på det men vägrade ju liten display och blev rätt nöjd till slut

2011-01-14 @ 19:11:07
Postat av: Emelie

ååh den har jag med :P

2011-01-20 @ 17:31:29
URL: http://tornrosaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0