En dag i oktober

Friskt men kallt ute idag. Snart har redan halva oktober gått! Längtar efter att få pyssla och styra. Just nu står mycket stilla och vardagen bara rullar på. Jag har ont i ryggen så jag knappt kan sova på nätterna, och svårt att sova för jag sover en stund på dagen, vilket jag känner att jag behöver för att jag är trött på dagarna.... Jobbigt ;) Magen växer, den är inte så jätte stor direkt men den känns tung och det börjar trycka på. Jag får halsbränna varje kväll. 

Tänk att nästa månad för ett år sedan såg det ut såhär. Helt sjukt! Men det går väl fort nu när kylan kommer.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud vad fint det är med snö, trots att man ibland kan bli väldigt trött på den.. =) Du får lägga upp lite bilder på magen Jessica så man får se.. :) Ja känner igen problemen du har med att du inte kan sova, har likadant men de kanske beror på att de närmar sig för min del.. =)

2011-10-17 @ 12:18:30
URL: http://tornrosaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0