Dagens fynd

Igår var vi nere på kundkvällen i Valdemarsvik. Det är så kul att det händer lite sånna grejer. Jag tror att det är många som uppskattar det.. Verkade vara mycket folk ute igår i alla fall.

Skönt med fredag. Vi hade först planerat att åka till min mamma och hämta en fint skåp. Men det gör vi på söndag istället när vi ändå är ute på vägarna för att fira Selmas kusin som fyller 1 år! Hihi kommer bli så fint med äppleskåpet. Har velat haft en sånt läänge men dom har alltid redan varit sålda när jag tittat på blocket.. och mamma har ju velat ha kvar deras. Men nu får dom inte plats med det längre!

Idag har jag fyndat otroligt fina koppar med fat! Och en fin såssked.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0