Mammas fina kille



Förra torsdagen fick min lilla kille sitt första vaccin. Herregud så ledsen han blev! Monica var själv så hon fick ta sprutorna i omgångar. Så efter första sprutan fick jag trösta honom så han skulle bli lugn till andra sprutan. Jag kunde inte känna mig mer elak! :( Nu är det gjort i alla fall. Man har väl blivit lite härdad av två förlossningar och att föda barn på en parkering! ;)

Jag tänker på det ibland.. Alltså chocken kom verkligen efteråt. Jag är glad att allt gick så bra! Men hur hade det gått om jag hade haft jeans på mig?? För han föddes ju herregud i mina mjukisbyxor. På parkeringen! Man kan ju inte direkt hålla emot när en bebis håller på att komma ut! 

I söndags blev vår fina Malte hela 3 månader!
Vikt 6165 g & 62 cm lång.


Kommentarer
Postat av: Emmeli <3

Helt otroligt ju ;)

2012-04-13 @ 03:07:00
URL: http://emmeliijakobsson.blogg.se/
Postat av: Bella

Ja, jag förstår att du måste ha tänkt på detta hundratals gånger efteråt. Det var faktiskt min första tanke när jag hörde hur han kom ut, att du måste ha haft väldigt lösa och stora brallor! ;)

han är verkligen en jättefin liten kille!

2012-04-13 @ 13:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0