Mindre rolig dag

Idag hade jag tänkt mig en mysig dag på öf med båda barnen då Selma är ledig. Men idag tyckte Malte att han skulle skrika oavbrutet i flera timmar som aldrig förr!!
Japp, det var den mysdagen!
Man känner sig riktigt hjälplös och ledsen.. Ingenting hjälpte och han var för ledsen för att äta. Han somnade tillslut i vagnen när vi gick men vaknade skrikandes när vi kom hem.

Jag fick sätta på både fläkt och dammsugarn (har hjälpt för både Selma och Malte under magknip) under amningen så han kunde komma till ro. Det gick bra och han blev glad igen! Nu sover båda och jag andas lite grann!

Tur att det finns hjälpsamma människor runt omkring! Så Selma fick lite hjälp med mellisen osv idag. Jag hatar när jag tappar fokus på henne.. Det kändes inte alls bra och hon såg så ledsen ut när Malte bara skrek och skrek :(

Tänkte passa på att luncha på sista ägget hemma och jag tappar det såklart rakt ner i nydiskade diskmaskinen....! Det går så jävla bra idag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0