Onsdag

Snark!
Är hur trött som helst. Dessa dagar då Selma är ledig från förskolan blir man ju helt slut just nu. Hon är inne i världens trotsålder. Man tjatar och blir arg osv osv men inget hjälper. Jag hoppas verkligen det här går över snart! Man känner sig ju så elak och tråkig av att bara gå runt o skälla hela tiden!

Nu ska jag dimpa ner i soffan med Macke. Han försöker söva Malte som har ont i magen. Trots att han får magdroppar varje gång innan matning. Hoppas det också går över snart....

Hoppas ni andra har haft en fin dag! :)


Nyvaken Selma i sin nya onepiece!


Selmas nylackade naglar :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Oh vad fin hon blev :-) Supersöt! o vilken fin vattenkanna.. Alice har en likadan ;-)



Ja du, förstår precis... Tilda har också någon slags trotsperiod just nu :-( Beter sig som en "tonåring" ibland. Det tar så mkt energi!



Ja det är jättekul.. Jag har inte tränat på massor med år så det är kul att komma igång! Easyline var min grej känner jag!! Kan jag rekomendera om du börjar på Hälsobruket!



Kramar!

2012-04-18 @ 21:32:19
URL: http://emma1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0