Fredag

 
Bukett från "trädgården"
Den luktar i alla fall gott med både oregano och citronmeliss ;) Man tager vad man haver..
 
Hej på er fina som tittar in här!
 
Jag har verkligen haft en skitdag idag! Men.. den blev bättre :)
Sömnbrist leder tilll dåligt humör och inget tålamod, tyvärr. Malte håller oss verkligen vaken om natten. Även att han äter bra om dagarna nu för tiden *peppar peppar*.. så måste jag amma typ varannan timma på natten. Ja, annars blir han galen. Han vägrar ju dricka välling och dyligt. Han är väl mest väldigt mammasjuk.
 
Selma har inte velat sova sin middag på två dagar heller vilket resulterade i väldigt jobbig unge idag ! Så idag har vi mest skällt, skrikigt, gråtit ..Puh
 
Men.. sen när allt blir bra. Då är det bra ska ni veta!
Då är det värt allt det där jobbiga som också hör till.
 
När pappan kom hem åkte vi till staden för lite shopping. Hittade faktiskt två par byxor. Allt i min garderob är på tok för stort!
 
Imorgon är det kalas! För både mig, svärmor och barnens kusin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0