Lugna gatan

Hej hej!

Här händer det inte mycket idag.. Barnen sover (Vaknar nog vilken sekund som helst).. Macke är iväg och jobbar en stund.. trots att han har halsfluss!! När den ena blir frisk blir den andra sjuk.. Än så länge har jag och Malte klarat oss.

Skönt med fredag och helg. Här har det snöat precis hela dagen så vi håller oss faktiskt inne. Får bli lite pulkaåkning i helgen :) Imorgon ska vi iväg på kalas och sen titta på ett litet skåp som eventuellt Selma ska ha om det är fint.

Igår var vi på bvc för en liten besiktning av Malte. Han växer på bra och väger nu 4250 g! Känner mig lättad varje gång jag ser att han går upp i vikt.. som en bekräftelse på att det går bra med amningen den här gången!


 
Liten jag och liten Selma. Jag tycker vi är lite lika på dessa bilder :)
Lika glada i alla fall ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack, ja idag är jag bättre!

Trevlig helg till er med! Kram

2012-02-03 @ 19:40:46
URL: http://emma1983.blogg.se/
Postat av: Mia

Ni är jättelika :)

2012-02-04 @ 21:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0