Ledig fredag..




Hej hopp!!

Idag har hela familjen varit lediga tillsammans. Vi startade dagen med frukost på fiket.. Mysigt! :) Selma har målat fina tavlor och M har varit på massage. Ikväll har Selma beställt pizza till middag ;)




Jag nämde väl att vi hittat en säng till lillprinsen som för övrigt blev 2 månader igår :) Här är den i alla fall.. dröjer ju ett tag innan Malte kan inviga sängen men den får stå och se söt ut så länge :) Och vit ska den också hinna bli eller ska den vara brun?


Trevlig helg på er!! Imorgon ska vi på bomässa! :)


Kommentarer
Postat av: Bella

Jättefin säng! Jag tycker den är fin brun, känns lite mera "killigt".

2012-03-09 @ 17:54:06
URL: http://1sabelle.devote.se
Postat av: Emmeli <3

Tack ;)

2012-03-09 @ 21:52:28
URL: http://emmeliijakobsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! Var hittar du alla fynd? Som selmas säng? Jätte nyfiken för jag letar efter en liknade säng till min dotter men hittar inget! Jätte fin blogg :D

Mvh

2012-03-14 @ 16:13:08
Postat av: Anonym

Hej!

Jätte fin blogg! vart hittar du alla fynd! super fin säng precis som selmas! Undrar vart du hittar dem för jag har en dotter som jag skulle vilja ha något liknande till.

2012-03-15 @ 17:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0