Smyger fram Julen

Nu är snart min favorit månad här.
Jag har redan smygit fram några saker :)
 
Det här året har gått så fort så jag fattar inte!!
Snart är lillen 1 helt år och Selma blir 3 år! Lite synd att jag är så dålig på att skriva här nu förtiden, hade ju varit roligt att kunna bläddra tillbaka lite till
Maltes utveckling som man kan med Selmas.
 
Han blev ju 10 månader nu i november och går redan något staplande steg då och då :)
Världens goaste lilla kille! Vi har flyttat över hans säng till hans rum nu som näästan är färdigt. Så lyxigt för honom att ha ett eget rum! :) Barnens rum är de viktigaste rummen för mig. De ska trivas och må bra här hemma tills dom blir så stora att dom flyttar hemifrån! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0